Desconvocada la vaga a FICOSA Electronics

Amb l’esforç de negociació i la pressió de la vaga s’ha aconseguit que l’empresa retiri l’ERTO

Gràcies a l’esforç negociador del comitè d’empresa, amb majoria de CCOO, i a la pressió de les quatre jornades de vaga convocades, ahir al vespre es va arribar a un acord amb la direcció de FICOSA Electronics perquè retiri l’ERTO. Amb la retirada de l’expedient, el comitè ha desconvocat les quatre jornades de vaga previstes, la primera de les quals s’havia de fer avui.

Les parts s’han emplaçat a asseure’s a negociar les mesures de flexibilitat necessàries per afrontar l’actual situació de l’empresa. CCOO d’Indústria valora positivament aquest escenari i insta l’empresa a buscar solucions negociades que permetin encarar la situació actual sense penalitzar la plantilla.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de juliol de 2022