Concentració els dilluns del mes de febrer per la situació a Valoriza, encarregada de la recollida de residus a Sant Cugat del Vallès

Des de CCOO convoquem concentracions els dilluns del mes de febrer, que s’iniciaran aquest pròxim dilluns dia 6, a les 14.30, a la plaça de la Vila, a fi de fer pública la situació de la plantilla de Valoriza, l’empresa encarregada de la recollida de residus a Sant Cugat del Vallès.

Després de l’acord assolit en l’últim conveni a inicis del 2021, al qual s’arribava després de diversos acords i incompliments, la plantilla de recollida de residus de Sant Cugat del Vallès, que està operada per l’empresa Valoriza, segueix amb el salari congelat i sense interlocució per part de l’empresa per donar solució a la situació de la concessió i de les demandes dels treballadors.

Per la seva part l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, com a titular del servei, segueix sense pronunciar-se sobre el futur de la concessió, que va finalitzar el 2022 i està en situació de pròrroga fins al març del 2023.

Per aquest motiu la plantilla ha decidit en assemblea visualitzar el conflicte i iniciar un seguit de concentracions els dilluns 6, 13 i 20 de febrer, a les 14.30 hores, a la plaça de la Vila de Sant Cugat.