CCOO lamenta la mort d’un treballador de Lymet-Melfosur en un accident laboral ocorregut aquest dissabte a Cardona

CCOO d’Indústria de Catalunya lamenta profundament la mort d’un treballador en accident laboral aquest dissabte a Cardona. Es tracta d’un treballador de l’UTE Lymet-Melfosur, una de les contractes del muntatge i manteniment de la xarxa elèctrica d’Endesa, que va rebre una descàrrega elèctrica que li va causar la mort mentre estava fent la seva feina.

CCOO d’Indústria vetllarà per aclarir les causes de l’accident. Així mateix, el sindicat exigeix tant a Endesa, com a empresa principal, com a les seves contractes que es compleixi la normativa en matèria de seguretat i s’extremin les mesures preventives per evitar nous accidents al sector del muntatge i manteniment de la xarxa elèctrica, un sector on lamentablement es dona una alta sinistralitat laboral.

Des de CCOO volem transmetre el nostre sincer condol a la família i a les companyes i companys de la víctima.