HyperLink HyperLink

Jornada "RSE, pime i crisi econòmica"

Intervencions de José Cachinero, secretari d'Acció Sindical i Política Sectorial de CCOO de Catalunya (0h00'07''), Esther Sánchez, secretària d’Ocupació i Relacions Laborals del Departament d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya (0h01'37''), Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya (0h13'40''); Ester Boixadera, secretària de Relacions Institucionals i Coordinació de Direcció de CCOO de Catalunya (0h32'16''), Jana Callís, responsable del Departament de Relacions Laborals de PIMEC (0h37'23''), Dionís Oña, adjunt a la Secretaria de Política Sindical de la UGT Catalunya (0h56'26''), Salvador Seliva, responsable del Departament de RSE de CCOO de Catalunya (1h16'43''); Raquel Boto, de la Secretaría Confederal de Acción Sindical de la Confederación Sindical de CCOO (1h53'23''), Xavier López, director general d'Economia Social i Cooperativa i Treball Autònom del Departament d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya (1h59'11''), Miguel Ángel Martínez, subdirector general adjunt de RSE de la Dirección General de Economía Social, del Trabajo Autónomo y de la RSE del Ministerio de Trabajo (2h14'22''), José María Rosado Montero, secretari Institucional de CCOO de Extremadura (2h31'36''), Juan Manuel Tapia, secretari de Negociació Col·lectiva de CCOO de Catalunya (2h48'41''); Cristina Faciaben, secretària de Socioeconomia de CCOO de Catalunya (3h12'22''), Manuel Almirall, director de la Fundació Futur (3h16'19''), José Luis Prats, delegat de Salut Laboral i Medi Ambient en la Secció Sindical de CCOO de l'empresa Solvay (3h35'49''), José María Ginés, coordinador de la Gestió de la Diversitat de CCOO de Catalunya (3h54'06''); Dolors Llobet, secretària de Comunicació i portaveu de CCOO de Catalunya (4h09'09''), Carles Campuzano, diputat per CiU (4h13'19''), Toni Comín, professor d'ESADE (4h28'22''), Núria Buenaventura, diputada per ICV-EUiA (4h49'57''), i José Cachinero (4h58'35'')

16-06-2011