Dades d’eleccions sindicals

Dades d’eleccions sindicals el 31 de desembre del 2020

Les eleccions sindicals, any rere any, confirmen CCOO com la primera força sindical de Catalunya. Els treballadors i treballadores d’aquest país, amb el seu suport i la seva confiança, fan que Comissions Obreres tingui més de 21.000 delegats i delegades, distribuïts per la major part d’empreses d’arreu de Catalunya, de tots els sectors i de tots els territoris. Una bona part d’aquestes empreses són petites i mitjanes, i això ho té molt en compte el nostre sindicat; per això s’està realitzant una tasca important per ser a prop dels treballadors i treballadores de les pimes i donar respostes efectives mitjançant els seus representants.

Delegats i delegades de CCOO de Catalunya

Delegats i delegades de CCOO de Catalunya 2020

Delegats i delegades per federació

Delegats i delegades de CCOO de Catalunya 2020

Delegats i delegades per territori

Delegats i delegades de CCOO de Catalunya 2020

Guia bàsica de dret laboral

Edició revisada el maig del 2019

En les relacions laborals es plantegen dubtes i situacions que requereixen respostes ràpides i clares. Amb l’objectiu de resoldre aquests dubtes més freqüents dels treballadors i treballadores i dels delegats i delegades de les pimes, posem a la vostra disposició la guia bàsica de dret laboral, que recull des de les modalitats més usuals de contractació fins a l’estructura del salari o els drets en matèria de formació.

Feu clic per veure:

Amb tu tenim la força

Quaranta anys com a primera força sindical