Mobilitzacions a Basf pel desbloqueig del pacte d’empresa

Dilluns 11 d’abril es farà una acció informativa a les portes de l’empresa de les 6.30 a les 10.30 h

Davant la situació d’estancament de les negociacions del pacte articulat d’empresa, el comitè d’empresa de BASF Española, a la Canonja, ha convocat la plantilla a iniciar mobilitzacions per exigir a la direcció el desbloqueig de les negociacions. Aquest dilluns, 11 d’abril, faran una primera acció informativa a les portes de l’empresa, de les 6.30 a les 10.30 hores. CCOO d’Indústria dona suport a les reivindicacions del comitè i acompanyarà la plantilla en aquesta primera jornada de mobilització.

CCOO d’Indústria reclama a la direcció de BASF que faci un gest per avançar en les negociacions, que es van iniciar a mitjan de l’any passat, sense que s’hagin fet avanços significatius. CCOO i el comitè reivindiquen que els beneficis de l’empresa reverteixin sobre la plantilla, més tenint en compte que durant l’any 2021 la companyia ha incrementat les seves vendes un 25 % i ha aconseguit un rècord històric de beneficis. Uns beneficis que són fruit també de l’esforç i la dedicació dels seus treballadors i treballadores.

AGENDA:

Dilluns 11 d’abril

6.30 – 10.30 h

BASF (carretera Nacional 340, km 1.156, la Canonja)