La Secció Sindical de CCOO a PortAventura convoca el dia 20 de juliol la plantilla a participar en diverses concentracions

La Secció Sindical de CCOO de PortAventura convoca el dia 20 de juliol la plantilla a participar en diverses concentracions de 10 minuts a partir de les 8.30 h dins les instal·lacions, davant de l’edifici 111, per exigir a l’empresa una pujada salarial i millors condicions de treball.

CCOO informa que aquest és un primer pas, però no el darrer, per aconseguir les millores proposades i que l’esforç dels treballadors i treballadores de PortAventura es vegi compensat en una temporada que està sent especialment dura.