Jornada de treball per analitzar com millorar les condicions de les persones que treballen als sectors del camp i de les matèries primeres

El poper dimarts, 12 de juliol, CCOO d’Indústria de Catalunya organitza la Jornada dels sectors agropecuaris i de matèries primeres, amb la participació de CCOO de les Terres de l’Ebre i la Federació d’Indústria estatal. Una jornada de treball amb la qual pretenen reforçar aquests sectors, a més d’analitzar la situació dels convenis sectorials de referència i veure com es poden millorar les condicions laborals i socials de les persones que treballen en aquests sectors.

Hi estan convocats els delegats i delegades dels sectors agropecuari, majoristes de fruites i verdures i indústries de l’oli de la província de Tarragona.

En el marc de la jornada s’explicarà també l’actual política agrària comuna (PAC) amb els seus programes sectorials, les ajudes i les mesures de desenvolupament que preveu per donar eines a la nostra representació per millorar i facilitar la seva activitat sindical.

La federació estatal ha elaborat una guia d’informació sociolaboral per a les campanyes agrícoles d’aquest any. La guia està editada en castellà, àrab i romanès i es pot descarregar en aquest enllaç:

Guia d’informació laboral campanyes agràries 2022