Els bombers de Falck tornen a la vaga davant la impossibilitat d’avançar cap a un acord sobre el conveni

Els bombers de Falck que operen a les centrals nuclears d’Ascó i Vandellòs han començat avui una nova vaga per exigir un conveni digne. Les tres setmanes de marge que s’havien donat per intentar arribar a una proposta d’acord amb la direcció de l’empresa no han servit per acostar posicions i les negociacions segueixen encallades.

Davant d’aquest escenari, els comitès de Falck han decidit tornar a convocar vaga des d’avui i fins al 28 de novembre. Aquest matí s’ha fet una acció informativa a les portes de la central nuclear d’Ascó i demà es farà a Vandellòs, a partir de les 6 hores, per explicar quines són les reivindicacions de la plantilla i demanar la solidaritat dels treballadors i treballadores de les nuclears. També s’estan preparant diferents accions i mobilitzacions per als propers dies, coincidint amb les jornades de vaga.

Una representació de la plantilla de Falck va participar en la mobilització d’ahir a Madrid per deixar-li clar a la patronal que sense salaris justos hi haurà conflicte.