Concentració demà a Tarragona en suport al company Fran Pizarro i per la seva readmissió

Demà dijous, 11 de maig, a les 10 hores, està previst l’acte de conciliació al CMAC de Tarragona per la demanda presentada per CCOO d’Indústria de Catalunya contra IQOXE per l’acomiadament del company Fran Pizarro. Coincidint amb aquest acte de conciliació, CCOO d’Indústria convoca una concentració de suport, a partir de les 9.30 h, davant la seu dels Serveis Territorials d’Empresa i Ocupació de Tarragona (c. de Joan Baptista Plana, 29) per acompanyar el company Fran Pizarro i manifestar-li la solidaritat del sindicat.

CCOO lamenta profundament la situació que està vivint aquest company, fruit de la repressió sindical d’IQOXE.