Comencen les mobilitzacions a la Lear de Valls per exigir un conveni digne

La plantilla de Lear Corporation Holding, de Valls, ha iniciat les mobilitzacions davant la situació d’estancament de les negociacions del conveni col·lectiu. Dimarts 10 d’octubre van fer una primera concentració a les portes de l’empresa per exigir a la direcció de Lear unes condicions salarials i laborals dignes, i ho tornaran a fer els dies 17, 19 i 21 d’octubre, de 13 a 15 h a l’entrada de la fàbrica per reclamar a la direcció un canvi d’actitud que permeti desencallar les negociacions.

CCOO d’Indústria dona total suport a aquesta mobilització i insta la direcció de Lear a plantejar una nova proposta que permeti adaptar els salaris a la conjuntura actual i que respecti els drets de la plantilla. La darrera proposta de l’empresa preveia un increment salarial insuficient, a més d’un augment de la jornada irregular i una revisió a la baixa dels complements salarials, uns plantejaments inassumibles que ens porten al conflicte.

Si la direcció de Lear no recapacita, el comitè d’empresa no descarta escalar les mobilitzacions.