CCOO lamenta la ruptura de l’acord del conveni de Falck

CCOO denuncia la mala fe de l’empresa, que pretén reinterpretar el preacord assolit retallant les condicions pactades

CCOO d’Indústria denúncia la mala fe de la direcció de Falck, que ara pretén reinterpretar els termes del preacord del conveni col·lectiu de l’empresa assolit a mitjan mes de juny i que va ser ratificat per la plantilla. Ahir s’havia de signar el nou conveni, però davant d’aquest canvi sobtat d’interpretació per part de l’empresa, que el comitè considera inacceptable, ja que retalla considerablement les condicions pactades, es van donar per trencades les negociacions.

La direcció de Falck nega ara l’increment d’un 2,2 % acordat per als anys 2022, 2023 i 2024 i al·lega que el que ofereix és una paga per aquest import per al 2022 i que no hi hauria més increments els anys 2023 i 2024, la qual cosa implica una pèrdua de poder adquisitiu i una precarització de les condicions de les persones que treballen a l’empresa.

CCOO ha demanat a l’empresa que doni la cara davant la plantilla i expliqui aquest despropòsit en assemblea, però Falck s’hi ha negat.

Davant d’aquesta lamentable situació, la representació sindical informarà els treballadors i treballadores d’allò que ha passat i es reunirà per decidir les accions i mobilitzacions que es faran per exigir a l’empresa que reconsideri la seva actitud i acati allò acordat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de juliol de 2022