CCOO presentem reclamació BORSA DE TREBALL ICS

La comissió de seguiment del pacte de borsa s’ha extralimitat en les seves funcions , CCOO presentem reclamació Borsa de treball Ics per canvi de baremació.

Les persones aspirants ,incloses a la borsa de treball ICS, han vist com a la DARRERA BAREMACIÓ DE LA BORSA DE TREBALL del passat mes de maig,  han baixat de punts i per tant de posició, com a conseqüència d’un canvi de criteri de la Comissió de Seguiment del Pacte de Borsa actual formada per UGT, SATSE i Metges de Catalunya.

La Borsa de treball és un sistema de selecció temporal que permet donar resposta ràpida i adequada a les necessitats de l’organització, en la cobertura de llocs de treball mitjançant nomenament de personal estatutari temporal i serà d’aplicació als nomenaments per substitució transitòria dels titulars i per a l’execució de programes de caràcter temporal quan sigui previsible una durada superior a 1 mes.

El motiu d’aquesta baixada ve motivat perquè aquesta Comissió ha decidit que només puntuin els cursos de fins a 100h. És a dir, tot aquell curs que sobrepassi les 100h només comptarà com a 100h.

CCOO hem fet la consulta al nostre Gabinet Jurídic, i opina que la comissió de seguiment s’ha excedit en les seves funcions i per tant podem reclamar que es tornés a la situació anterior, tal i com es contempla al propi pacte.

Seria important que les afiliades i afiliats a CCOO que esteu afectats presenteu la reclamacio que hem preparat, per això posa’t en contacte amb les delegades i delegats de CCOO. Totes les reclamacions que ens arribin les registrarem de manera conjunta.

Si no coneixes la secció sindical del teu centre de treball, posa’t en contacte amb nosaltres al següent correu:  [email protected]

Teniu de temps fins el proper 30 de juny de 2022.

CCOO recalmació borsa de treball ICS