14 de juliol, Dia Internacional del Personal TCAI

14 de juliol, és el Dia Internacional de les TCAI,  i des de CCOO volen reivindicar, una vegada més, el reconeixement de les tasques que desenvolupem les TCAI com a membres de l’equip d’infermeria on aportem els nostres coneixaments sempre vetllant pel benestar i la seguretat dels pacients.

Un any més, des de CCOO volem reivindicar el reconeixement de la labor que desenvolupa el personal TCAI (tècnic o tècnica en cures auxiliars d’infermeria) com a membre de l’equip d’infermeria, al qual aporta el seu coneixement per vetllar pel benestar i la seguretat del pacient.
També tornem a reivindicar avenços en la requalificació del col·lectiu de professionals i l’actualització de les nostres funcions.

Demanem que el Govern escolti les nostres propostes, faci una actualització d’acord amb la realitat, modifiqui els estudis reglats de la categoria i faci un pas endavant per posar en el lloc que els correspon els tècnics i tècniques en cures auxiliars d’infermeria.

No volem promeses sense cap contingut. Hem demostrat, i continuem fent-ho, la nostra entrega i el compromís, en tots els àmbits de l’atenció sanitària i sociosanitària, per garantir l’atenció i el benestar integral del pacient i de la seva família. Donem tot el nostre suport per alleugerir els sentiments que experimenten els pacients davant de la malaltia.

Per a tots vosaltres va el nostre reconeixement i agraïment, que esperem que es vegi reflectit en un canvi de nivell i en l’apoderament de tot el col·lectiu i en tots els llocs de treball on les TCAI prestem els nostres serveis i donem el millor de la nostra feina.

Des de CCOO continuem lluitant per aconseguir el nostre reconeixement.

GRUP TCAI CCOO

#AraEnsTocaANosaltres