CCOO Cursos 3×2 , apostem per la formació, premiem l’afiliació.

Promoció 40 Aniversari Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris CCOO

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO), celebra el seu 40 Aniversari l’any vinent 2021.

A conseqüència d’aquesta assenyalada data, i posant en valor la permanència de l’afiliació, FYSA ofereix 3 cursos del seu catàleg formatiu, al preu de 2.

Aquesta promoció està destinada a les persones afiliades a la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) que tinguin un mínim d’un any d’antiguitat en l’organització o el compleixin al llarg de 2021.

Requisits i condicions per a gaudir de la promoció:

Estar afiliat/a, i al corrent de pagament, a la FSS-CCOO en el moment d’optar a l’oferta i durant tot el procés formatiu.
Comptar amb un any d’antiguitat en l’afiliació a CCOO en el moment de sol·licitar els cursos.
Tenir la categoria professional o estudis adequats als destinataris del curs.
Si per la data en la qual compleixes l’any d’antiguitat, algun dels 3 cursos ha de realitzar-se durant l’any 2022, podràs sol·licitar igualment l’oferta
Característiques de l’oferta:

Hauràs d’afegir al carret els 3 cursos alhora.
Abonaràs un total de 58€ per 2 cursos i el tercer curs l’assumeix CCOO.
Es realitzaran els cursos de manera consecutiva, en funció de les dates d’acreditació, en l’ordre que organitzi FYSA. T’informarem l’inici de la formació.
– OFERTA EXCLUSIVA PER  L’AFILIACIÓ DE LA FSS CCOO –

Matricula’t