Periòde d'incripció obert del 1 al 31 de desembre

Campanya carrera professional 2020

Foto

Segons el que es va negociar al II Acord de la Mesa Sectorial de Negociació de Sanitat, la carrera professional es “defineix com un sistema d’incentivació y motivació dels i les professionals i de reconeixement del seu nivell de desenvolupament professional i fixa l’últim trimestre de l’any com el període en que s’ha d’obrir el termini de presentació de les sol·licituds”
La carrera professional permet al professional progressar de forma individualitzada a diferents nivells, prèviament definits, com reconeixement al desenvolupament professional en termes d'activitat assistencial, de coneixements i de compromís amb l'organització i vol contribuir a la millora en la qualitat assistencial.
Amb data 1 de Desembre ha començat la campanya Ordinària 2020 pels nivells 1,2,3 i 4. Les sol·licituds podran presentar-se durant tot el mes de desembre fins el 31 de desembre i “exclusivament per via telemàtica a traves del mòdul de ‘carrera professional’ de l’aplicació Sistema de Gestió de Recursos Humans (SGRH)”.

http://www.portalics.rrhh/sgrh (Intranet)
http://wsa.ics.gencat.net/sgrh (Internet)

En relació a les resolucions de la carrera professional que tenim pendents de l'any passat, des de CCOO recomanem a tot el personal fix i interí que al desembre de 2018 la van demanar, que ho tornin a fer (quan es resolguin, podreu renunciar a la nova sol·licitud).

A banda d'això, aquest desembre de 2019 també cal demanar-la totes aquelles persones que assoleixin un primer o un nou nivell , TANT EL PERSONAL FIX COM EL PERSONAL INTERÍ (fruit de les sentència guanyades al Tribunal Suprem per CCOO).

Important: Període de l'1 al 31 de desembre de 2019.

Per a facilitar-vos la tasca, us adjuntem diferents documents que poden ser del vostre interès i us poden a ajuda a aclarir dubtes

Cartell carrera professional 2020.pdf
Esquema requisits carrera professional.pdf
Promoció interna i carrera professional I.pdf