CCOO t'ajuda contra la precarietat. Envia'ns un whatsapp al 689 586 414 i t'assessorarem!

Foto CCOO de Catalunya lluita contra les noves formes de precarietat del nostre mercat de treball. Per fer-ho hem creat un nou departament anomenat Noves Realitats del Treball i Precarietat,  i una campanya de suport a les persones que pateixen precarietat laboral, posant el sindicat al seu servei mitjançant un contacte gratuït de WhatsApp al 689 586 414.

Al mateix temps, el sindicat també posarà el seu Gabinet Jurídic al servei de la lluita contra la precarietat en assumptes derivats de la violència de gènere o l’habitatge, amb un primer assessorament gratuït, trucant al 93 481 28 64. El compromís de CCOO de Catalunya en contra de la precarietat laboral també es materialitzarà en el fet d'atendre, més enllà dels temes laborals, altres qüestions vinculades amb la situació de vulnerabilitat de les persones treballadores, que cal que es defensin d’aquestes situacions a través d'una demanda civil.

Entre altres aspectes, CCOO els ajudarà en una defensa civil davant els assumptes derivats de la violència de gènere, com divorcis, tutela de menors o mesures cautelars. També els assessorarà davant els desnonaments, els préstecs hipotecaris amb clàusules i/o despeses abusives, els préstecs personals de financeres amb interessos abusius, etc.

En aquests moments el servei civil està disponible a Barcelona, Sabadell, Granollers, Cornellà i Vilanova i la Geltrú. Properament s'ampliarà a Tarragona, Girona, Lleida i Manresa.
08/07/2019

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios