respecte a la carrera professional

CCOO, primer sindicat en guanyar Sentència a Tribunal Suprem personal interí a l'Institut Català de la Salut

Ja fa uns anys, CCOO hem presentat demandes en 1a instància respecte al dret al cobrament de carrera professional del personal interí (que reunia els requisits). Totes elles han estat recorregudes a 2a instància al Tribunal de Justícia de Catalunya per part de l'ICS. També han estat guanyades per CCOO i en l'actualitat totes elles recorregudes al Tribunal Suprem.

Aquesta darrera setmana, hem tingut coneixement de la 1a sentència del Tribunal Suprem i és favorable a CCOO, per tant, l'ICS haurà d'abonar l'import de la carrera professional a la professional interina que ho ha guanyat. A banda d'això, tenim diverses sentències més pendents i el nostre Gabinet Jurídic estudiarà l'abast d'aquesta sentència.

Des de CCOO ho valorem molt positivament donat que som el 1r sindicat que guanya la 1a sentència d'una professional amb contracte d'interinitat, al Tribunal Suprem, motiu pel qual, reiterem la necessitat que la resta de professionals també interins que reuneixin els requisits sol.licitin el nivell de carrera professional que els correspon.

Recordeu que el termini finalitza el proper 31 de desembre de 2018. veure arxiu
26/12/2018

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios