I Congreso Internacional Enfermería Práctica Avanzada: Rol avanzado y seguridad

Organitzat per la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya

La Federació de Sanitat de CCOO juntament amb altres entitats organitza per primer cop un congrés d’àmbit internacional per a Infermeria.

El títol és el següent:  I Congreso Internacional Enfermería Pràctica Avanzada: Rol avanzado y seguridad.

Ja estan obertes les inscripcions i tant es pot fer de manera presencial com on line. Les places presencials són limitades pel motiu de l’aforament que tindrà lloc al Paraninf de Barcelona i on les afiliades i afiliats gaudiran d’un 25% de descompte (amb esmorzar i dinar inclosos).

Cal dir que com a organització, a part de CCOO, també hi ha la Universitat de Barcelona i l’organització tècnica la porta Formación Alcalá.

Comptem amb un ombre important de ponents amb molta expertesa en el camp de la infermeria respecte a la temàtica que es tractarà i que ha estat possible gràcies a la feina feta pel grup d’infermeria de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya i les companyes de l’Hospital Clínic i la Secció Sindical de CCOO del mateix.

Es podran presentar comunicacions i  pòsters, amb certificació vàlida per a tot el Sistema Nacional de Salut.
Teniu tota la informació al següent link: