CCOO convoca concentració de treballadors i treballadores del Laboratori Dres. Zaragoza per impagament de les nòmines de gener

El Laboratori Dres. Zaragoza, empresa situada dins l’edifici de la Clínica Delfos, és una empresa que té en plantilla uns 24 professionals.

El passat 30 de gener del 2018, reben una informació per part de l’empresa via correu electrònic que per temes relacionats amb la Tresoreria General només veurien ingressada la meitat de les seves nòmines, sense més explicació ni justificació.

Dia darrere dia, malgrat la petició d’informació sobre aquest tema, no obtenen cap resposta per part dels responsables del laboratori, ni tampoc asseguren que aquest fet no torni a passar ni quan cobraran la part que no els ha estat abonada.

Des de CCOO considerem que els treballadors i les treballadores han treballat el 100% de la seva jornada i per tant se’ls ha d’abonar el 50% restant al més aviat possible.

I és per això que donem suport a la concentració de treballadores i treballadors en senyal de protesta que tindrà lloc el proper dijous, dia 8 de febrer, d’11 a 17 h davant del Laboratori Dr. Zaragoza (a l’edifici de la Clínica Delfos, entrada principal).