Aconsegueix ja la teva clau per accedir a una àmplia oferta d’ocupació fixa i eventual en el nostre sector

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO ofereix un nou servei exclusiu a les seves afiliades i afiliats pel qual podran accedir a una àmplia informació sobre ofertes d’ocupació en el nostre sector, de caràcter fix i eventual, en les diferents comunitats autònomes del nostre país. Décimus anuncia aquest nou servei i explica com accedir a la clau que donarà accés aquest i altres serveis i informacions reservades per a l’afiliació. En el cas que ja disposis de la teva clau, pots accedir a la secció d’ofertes d’ocupació i beneficiar-te d’aquest nou servei: PREM AQUÍ

Décimus ve a PREMIAR la teva confiança

En primer lloc presentem a Décimus, l’aparició del qual va tenir lloc el dia 29 de gener de 2013, a Toledo, durant la inauguració del 10º Congrés federal, màxim òrgan de la FSS-CCOO. Llavors, es va comprometre a col·laborar en un dels objectius més ambiciosos que recull el Programa d’Acció aprovat en aquest òrgan per als propers quatre anys, el d’establir mesures perquè l’afiliació pugui sentir-se privilegiada. Si escau, oferint-los informacions i serveis útils de forma exclusiva a través de totes nostres webs.

Es presenta ara coincidint amb l’obertura de l’espai sobre ocupació reservada en les nostres webs per a l’afiliació, que oferirà una amplísima informació sobre ofertes, oposicions, trasllats, etc., tant en el sector públic com en el privat, en les diferents comunitats autònomes.I com desitja que tots els seus afiliats i afiliades puguin beneficiar-se immediatament d’aquest i tots els serveis i informacions que vindrem oferint de forma exclusiva a la nostra afiliació. Pots accedir fàcilment seguint d’aquest ENLLAÇ.