Cursos gratuïts per al personal de l’Institut Català de la Salut (ICS) – AFEDAP 2013

CCOO promou l’oferta formativa de cursos gratuïts del 2013 per al personal de l’Administració pública, de l’Institut Català de la Salut (ICS).
Data de preinscripció fins al 31 de maig
 de 2013

Recorda que una còpia de la preinscripció cal portar-la o enviar-la a la secció sindical del teu centre

Els fons que l’Administració destina a aquesta formació procedeixen d’un descompte a la nòmina de les empleades i empleats públics i, tot i que la subvenció que es desprèn d’aquests fons s’ha vist reduïda més d’un 50%, la FSS-CCOO ha expressat el seu compromís de minimitzar l’impacte d’aquesta maniobra de l’Administració perquè el nombre d’alumnes per formar sigui el màxim possible.

L’oferta formativa d’aquest any inclou cursos dirigits a totes les categories professionals. La FSS-CCOO, en el seu afany per garantir la qualitat dels cursos que s’ofereixen, presenta un catàleg d’accions formatives per al personal sanitari acreditades per la Comissió de Formació Contínua del Sistema Nacional de Salut (SNS). En aquest mateix sentit, les dirigides al personal de gestió i serveis (no sanitaris) compten amb el reconeixement d’interès docent sanitari (RIDS).

D’altra banda, aquesta oferta presenta els seus cursos en tres modalitats diferents: a distància (amb enviament del material del curs al domicili de la persona inscrita), en línia (en la qual el material es troba a disposició en una plataforma de suport virtual) i en teleformació (per treballar en una plataforma d’internet interactiva). Com és de suposar, en aquests dos últims casos és imprescindible disposar d’accés a Internet i d’un compte de correu electrònic personal.

A causa de l’escassetat de fons del pla d’aquest any, la FSS-CCOO subratlla la importància que les persones que sol·licitin aquestes accions puguin garantir la seva permanència un cop seleccionades i tenir present que, encara que aquests cursos són gratuïts, qualsevol abandonament un cop assignats detrau la possibilitat que qualsevol altra persona pugui accedir a aquesta formació.