13a Jornada de Previsió Social Complementària

Futur de la Previsió Social i Revisió del Pacte de Toledo

Els dies 1 i 8 de Juny de 2017, a la Sala d’actes de CCOO, Via Laietana, 16, 08003-BARCELONA, s’ha celebrat la 13a. Jornada de Previsió Social Complementària, organitzada per CCOO de Catalunya i que enguany s’ha desenvolupat en dues sessions de matí. El dia 1 de Juny amb el títol “FUTUR DE LA PREVISIÓ SOCIAL” i el 8 de Juny s’ha parlat de la “REVISIÓ DEL PACTE DE TOLEDO”

Aquestes jornades anuals de l’Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya, a més a més d’interès per a membres de comissions de control de plans i fons de pensions del sistema d’ocupació i representants sindicals, s’han convertit en un punt de referència per totes les persones interessades en la previsió social complementària del sistema d’ocupació, doncs també hi participen entitats gestores, consultors, l’administració pública, el món acadèmic, organitzacions patronals i sindicals, promotors, partícips, i persones interessades en el 2on. pilar de la previsió social.