Campanya per reforçar els criteris socials i laborals (S) dins dels anomenats criteris ASG (socials, mediambientals i de bon govern).

Principis d’Inversió Responsable (UNPRI) està realitzant una consulta als seus signataris

La iniciativa Principis d’Inversió Responsable (UNPRI) ha realitzat una consulta als seus signataris sobre el disseny d’un sistema financer sostenible. En aquest sentit, el Comitè sobre el Capital dels Treballadors (CWC), comitè vinculat a la Confederació Sindical Internacional (CSI), en el qual vam participar CCOO i UGT, ha promogut aquesta campanya en la qual sol·licita reforçar els criteris socials i laborals (S ) dins dels anomenats criteris ASG (socials, mediambientals i de bon govern).