1a Jornada sobre ‘Responsabilitat social a l’empresa i la inversió socialment responsable’ des d’una perspectiva integral

RSE – ISR

La Secretaria d’Acció Sindical i Política Sectorial de CCOO de Catalunya ha organitzat una trobada que pretén posar en relació dues cares d’allò que és una mateixa moneda: la responsabilitat social de les empreses i la inversió social responsable als fons de pensions del sistema d’ocupació.

El 2 de desembre de 2014 se ha celebrat la 1a. Jornada sobre “RESPONSABILITAT SOCIAL I INVERSIÓ SOCIALMENT RESPONSABLE” que organitzen les àrees de Responsabilitat Social i de Previsió Social Complementària de la Secretaria d’Acció Sindical i Política Sectorial de CCOO de Catalunya, amb el clar objectiu de desenvolupar sinèrgies i consensos en relació al compromís de les empreses amb el seu entorn i a la introducció de criteris ASG (ambiental, socials i de bon govern) en les declaracions de principis de polítiques d’inversió dels fons de pensions del sistema d’ocupació.

La recent aprovació pel Consell de Ministres del document sobre “ESTRATÈGIA ESPANYOLA SOBRE RESPONSABILITAT SOCIAL DE LES EMPRESES”, després d’haver modificat algun aspecte rellevant del document consensuat al CERSE, a l’agost passat, i que en aquella ocasió va comptar amb la signatura de CCOO, coincideix amb l’aprovació el 2 d’agost passat del RD 681/2014, pel que es modifica el Reglament de Plans i Fons de Pensions, i on es recull la obligació de que als mandats de gestió dels fons de pensions del sistema d’ocupació hi hagi referència explícites al control i gestió dels riscos extra financers, posa en relació, en el temps i en l’espai aquestes dues qüestions de gran transcendència social.

La 1a. Jornada sobre “RESPONSABILITAT SOCIAL I INVERSIÓ SOCIALMENT RESPONSABLE” ha tingut lloc el dia 2 de desembre de 2014, de 9 del matí a 2 de la tarda, en la Sala d’Actes de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16 (08003, Barcelona).

PROGRAMA  GALERIA FOTOS
PONENTS   VIDEO JORNADA