Visita Guiada als espais vitals i creatius d’en Miquel Martí Pol de Pensionistes del nostre sindicat

El passat 2 d’abril un grup de 58 persones de la Unió Vormaros i la Federació de Pensionistes del nostre sindicat vam anar a Roda de Ter per fer una visita Guiada als espais vitals i creatius d’en Miquel Martí Pol Una sortida molt desitjada i esperada, que vam haver de suspendre fa 2 anys a causa del Covid 19En Miquel Martí i Pol fou una persona molt propera al nostre sindicat, per això li vam atorgat el 1r. Carnet Solidari que donem a persones i entitats com a reconeixement a les seves activitats socials o culturals. Durant la visita guiada vam conèixer la casa on va viure el poeta, la seu de la fundació que porta el seu nom, veient un entranyable documental de la seva vida i els jardins de la “Blava” la fàbrica on va treballar. Precisament per la seva condició social, en Martí Pol és el gran poeta de la classe treballadora catalana. També vam gaudir de les vistes del paisatge  amb el Ter i els camps i muntanyes dels voltants des de l’Esquerda on hi ha l’antic poblat ibèric de Roda.Amb un bon dinar de germanor i una animada sobretaula amb la lectura de poemes del poeta, per companyes i companys del viatge vam arrodonir aquesta bona activitat que vam fer.

Quim Fornés Cultura Unió CCOO Vormaros