La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya participa a FiraGran22

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya ha participat com en anys anteriors amb un estand en FiraGran . La Fundació FiraGran és una entitat sense ànim de lucre que té com a objectiu realitzar accions per millorar la qualitat de vida de la gent gran, promoure un envelliment actiu i participatiu i defensar els interessos de la gent gran. La Fundació està compromesa amb els diferents Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’agenda 2030 que podeu seguir a la seve web : https://firagran.com/fundacio-firagran/

Com altres anys companys i companyes de Pensionistes i Jubilats dels sindicats comarcals de CCOO han participat en l’estand explicant el paper i les activitats que es desenvolupen no sols en l’àmbit estrictament sindical, sinó en altres àmbits més socials i relacionats amb els drets i el benestar de la gent gran, com han estat les denúncies de la situació de les Residències abans i durant la Pandèmia, les reivindicacions sobre Pensions justes, Bretxa digital, la participació de la gent gran en les institucions públiques,Xerrades sobre la pobresa, la solitud de la gent gran , en el dret a una vellesa digna, i altres activitats que continuem desenvolupant.

Firagran Baix5
Companys i companyes del Baix Llobregat