Jaume Gabarró Corbella, nou secretari general de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya.

Sense cap vot en contra, Jaume Gabarró ha sigut escollit nou secretari general, en el trancurs del Consell extraordinari de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya, celebrat ahir 2 de desembre de 2022 i amb la presencia del secretari general de CCOO de Catalunya Javier Pacheco .

En Jaume Gabarró té 70 anys. Es va jubilar al 2017, funcionari de l Ajuntament de Barcelona, ha treballat a l’Hospital del Mar des del 1977, sent delegat de personal. Al 1996 s’ ‘incorpora a la Federació de Sanitat amb diferents responsabilitats (formaciö, finances i organització) fins el 2015 que és escollit secretari general de la Federació de sanitat.

Al jubilar-se al 2017, s’incorpora com secretari d’organització a la Federació de PPJJ . És membre del Consell de la CONC i del Consejo General Estatal del PPJJ.

En Jaume substitueix al nostre estimat Miquel LLuch que ens ha deixat recentment.