Ens ha deixat la companya Teresa Feliu

Lamentem la mort de la companya Teresa Feliu que va ser Secretària General de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Tarragona i membre de l’Executiva de Federació de Catalunya. També va formar part de l’Executiva del Sindicat del Metall de Tarragona. On va tenir diverses responsabilitats.

Una gran persona, compromesa i lluitadora incansable pels drets de les persones treballadores i per l’emancipació de les dones. Volem transmetre el nostre sincer condol i tot l’escalf a la seva família, amistats i companyes i companys del sindicat.

Va néixer a la Selva del Camp fa 75 anys. Va treballar a l’antiga MAI (ara Lear), de Valls, on va iniciar la seva activitat sindical, primer a través del sindicat vertical, del qual va ser presidenta comarcal del metall. L’any 1973 va ser detinguda, torturada i empresonada pel règim franquista. Quan va sortir de la presó, l’empresa la va acomiadar, però gràcies a la lluita de les seves companyes i companys va ser readmesa una altra vegada. Va ser delegada de CCOO i membre del comitè d’empresa de MAI durant molts anys i va formar part del Comitè d’empresa europeu de Lear.

L’any 2010 va rebre la Medalla al treball President Macià per la seva tasca en defensa dels drets de les persones treballadores.