Normes de funcionament dels viatges organitzats per l’Àrea de Cultura i Dona de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya

INTRODUCCIÓ

L’objecte d’aquestes normes és definir els criteris d’inscripció en els viatges organitzats per l’Àrea de Cultura i Dona de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO, per garantir la igualtat d’oportunitats dels afiliats i afiliades a aquesta Federació.

NORMES DE FUNCIONAMENT

Els viatges de curta i de llarga durada, tant a Catalunya com a fora de Catalunya, es regiran per les normes següents:

1. L’Àrea de Cultura i Dona de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO programarà anualment els viatges, i en farà difusió a totes i tots els afiliats i afiliades, a través del correu electrònic, en la nostra pàgina web i en la nostra Revista “La Nostra Veu”, on s’especificaran les dates de cada viatge, així com les dates d’inscripció.
  2. Tenen opció als viatges que programa l’Àrea de Cultura i Dona de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO, totes i tots els afiliats i afiliades d’aquesta Federació.
  3. La sol·licitud d’inscripció es formalitzarà en el model que estableixi l’Àrea de Cultura i Dona de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO. Aquesta sol·licitud haurà de presentar-se mitjançant correu electrònic i comprovant de confirmació on constarà que s’ha fet satisfactòriament i el dia i hora en que s’ha fet.
  4. La persona afiliada que viatgi tindrà la potestat d’anar acompanyada d’una persona no afiliada.
  5. En funció de la disponibilitat de places, s’obrirà la inscripció a altres persones no afiliades (familiars o amistats de la persona afiliada).
  6. El nombre de places serà limitat en cada activitat, i per tant la inscripció serà per estricte ordre d’arribada. Es farà una base de dades de la data i l’hora d’inscripció de cada afiliat o afiliada, com a eina de transparència en el cas que hi hagués alguna reclamació, i també una llista d’espera per a cobrir les places en el cas que hi hagi vacants.
  7. En cas de molta demanda, es donarà preferència als afiliats i afiliades que s’inscriguin per primera vegada en un viatge o s’hagin quedat en llista d’espera repetidament.
  8. El viatge tindrà un preu diferenciat entre la persona afiliada i la persona no afiliada.
  9. En el supòsit que l’afiliat o afiliada beneficiària del viatge no aboni la quantitat estipulada en concepte de reserva de plaça en els terminis que estableixi l’Àrea de Cultura i Dona, s’entendrà que hi renuncia.
  10. Tota reclamació sobre les inscripcions es resoldrà en primera instància per una comissió composta per la Secretaria general, Secretaria d’Organització i Secretaria de Dona i Cultura

DISPOSICIONS FINALS

• Aquesta norma serà d’aplicació per a totes les organitzacions territorials que formen part de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO.
  • Aquesta norma serà susceptible de modificació per part del Consell de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO, si ho considerés oportú.

Barcelona, 25 de gener de 2022