CCOO es consolida com a primera força sindical als sectors industrials

CCOO d’Indústria de Catalunya ha tancat el 2022 amb uns resultats històrics en matèria de representació, que consoliden el sindicat com a primera força sindical als sectors industrials amb 7.659 delegats i delegades, que suposen el 48,25 % de la representació als sectors de la indústria i el camp. Així mateix, també s’ha incrementat el diferencial respecte la segona força sindical, UGT, assolint un màxim històric de 1.422 persones delegades més que el segon sindicat.

Això implica un creixement important durant el darrer any de CCOO d’Indústria, que iniciava el 2022 amb 7.335 delegats i delegades i l’ha tancat amb 324 delegats i delegades més, malgrat les diferents situacions de crisi que han afectat la indústria (la pandèmia, la falta de semiconductors, la crisi de subministraments i matèries primeres, l’increment dels preus de l’energia, l’alta inflació…).

CCOO valora molt positivament aquests resultats, que demostren la confiança dels treballadors i treballadores de la indústria en CCOO, amb el seu vot majoritari a les nostres candidatures en les eleccions sindicals en un moment complex en què estem immersos de ple en un canvi de model productiu i energètic.

Un cop tancat el còmput d’eleccions sindicals de 2022, el resultat als sectors industrials i del camp és aquest:

Eess Indústria

Font: CCOO es consolida com a primera força sindical als sectors industrials – CCOO CAT