CCOO de Catalunya lamenta profundament la mort de Miquel Lluch, secretari general de la Federació de Pensionistes i Jubilats

CCOO de Catalunya lamenta la mort del secretari general de la seva Federació de Pensionistes i Jubilats, Miquel Lluch Rodríguez, que hem conegut aquesta tarda.

La seva trajectòria sindical a CCOO va començar a finals dels anys vuitanta, quan va ser president de la Junta de Personal Funcionari i secretari general de la Secció Sindical de l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat. Va tenir responsabilitats a les unions local i comarcal del Barcelonès i va ser membre de les seves comissions executives durant dotze anys. Així mateix, va formar part de la Comissió Executiva de l’antiga Federació de Serveis i Administracions Públiques (FSAP) dins del sector de l’Administració local i com a coordinador de l’Agrupació de Policies Locals de Catalunya. També va tenir responsabilitats a la federació estatal fins a l’any 2014, quan es va integrar a la Federació de Pensionistes. Des del 2017 n’era el secretari general i a partir del 2022 també era membre del Consejo Confederal Estatal de CCOO. En Miquel deixa una empremta inesborrable al sindicat. Mai no l’oblidarem i seguirem el seu exemple.