Visita guiada a la Ciutat romana de Tarragona.

Image

El proper dia 30 de juny, en el marc de les activitats culturals que organitza la Secretaria de Dona i Cultura de la Federació de pensionistes de Catalunya i  amb la col·laboració de Cultura de  pensionistes de  Tarragona, farem la visita guiada a la Ciutat romana de Tarragona.

QUE VEUREM?

A través d’aquesta visita guiada  coneixerem  la civilització romana a través  dels carrers i monuments d’una de les ciutats més importants de l’Imperi. Farem un apassionant recorregut en què ens  sorprendrà la convivència dels tarragonins amb el passat imperial de la ciutat. Visitarem la Maqueta de la ciutat, les Muralles romanes (exterior) més antigues de la península i descobrirem, entre els carrers actuals, el Fòrum Provincial i les recents excavacions del Circ.

També caminarem per l’interior de les espectaculars voltes que fonamenten una part del Fòrum i sustenten les grades del Circestadi on milers d’espectadores i espectadors gaudien dels ludi circensis o curses de carros de cavalls. Finalment, acabarem la visita a l’Amfiteatre (exterior), situat vora la platja.

La visita guiada té una durada aproximada de 02:15 h.

Podem sortir des de l’estació de Renfe de Tarragona ciutat fins al Portal del Roser (on solen començar les visites guiades) hi ha entre 15 – 20 minuts caminant.

COM ANIREM?

S’anirà en tren. R17  direcció SALOU- PORT AVENTURA. Es pot agafar en aquestes tres estacions:

Estació de França a les  8,13 h.

Passeig de Gràcia a les  8’24h,

Estació de Sans a les     8’30h

L’hora d’arribada a Tarragona serà aproximadament a les 9’40h.

Proposem un punt de trobada a l’Estació de França a les 7’50h per aquelles companyes i companys que els hi vagi bé.

A qui li vagi millor agafar  el tren en altres estacions el més pràctic es quedar directament a l’estació de Tarragona.

El preu del bitllet del tren no ho saben. Si teniu la tarja daurada hi ha un descompte del 40%

En tot cas, l’hora de trobada al Portal del Roser és a les 10’45, donat  que a les 11h està prevista la visita guiada. Adreça: Via del Imperi Romà núm 19-21

PREU DE LA VISITA GUIADA

Visita guiada per la Tarragona Romana més visita a l’Amfiteatre. 5’60€ per persona

Referent a la forma de pagament, la podem realitzar en mà el mateix dia del servei.

PREU DEL DINAR

Donat la distància i l’horari, s’ha pensat quedar-nos a dinar a Tarragona. El company Sergi Llovell es va encarregar de buscar un restaurant, que sigui ampli i ben situat. El restaurant es diu l’ANCORA https://www.ancoradelserrallo.es/

El menú es de de 26€. El restaurant també es paga en el lloc. El dinar és optatiu; en la inscripció a l’excursió feu constar si us hi apunteu o no (hi ha una casella per fer-ho).

COM FER LA INSCRIPCIÓ?

Abans de tot per raons de capacitat el grup serà de 30 persones.

A través d’aquest enllaç podeu fer les vostres inscripcions (en el cas de que l’activitat sigui del vostre interès.

Si hi ha més persones inscrites és farà la llista d’espera.

Si teniu dubtes podeu consultar-les a través d’aquest email [email protected] o al telèfon 628806346