3 de desembre, Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

CCOO de Catalunya demana mesures de seguretat i protecció davant la COVID 19 per a les persones amb discapacitat i defensa de la seva inserció laboral

El 3 de desembre de 1992 va ser  declarat com el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat per l’Assemblea General de les Nacions Unides. Aquesta declaració va anar acompanyada d’una llarga llista de recomanacions i drets per la seva ratificació i aplicació per part dels estats. L’objectiu:  avançar en la igualtat de drets i oportunitats, dignitat, inserció laboral i l’autonomia personal.

La Convenció Internacional sobre els Drets de les Persones amb Discapacitat firmat al desembre 2006, dona un marc protector i garantista, inèdit en el sistema de l’ONU i en el dret internacional, per a les persones amb discapacitat i  contempla entre altres:

Clickeu :  https://www.ccoo.cat/noticia/234177/ccoo-de-catalunya-demana-mesures-de-seguretat-i-proteccio-davant-la-covid-19-per-a-les-persones-amb-discapacitat-i-defensa-de-la-seva-insercio-laboral#.X8piENhKjcu