15 noves entitats s’han incorporat al Manifest per una atenció sanitària completa a la gent gran

Per la defensa de la gent gran

Us informem que s’han incorporat 15 noves entitats al Manifest per una atenció sanitària completa a la gent gran, que es va presentar el passat dia 24 de març.

En l’actual situació de crisi sanitària a causa del coronavirus (i coincidint amb l’escenari dantesc que es dona a moltes residències), diferents entitats vinculades a la defensa dels drets de la gent gran (entre elles la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya) demanen, a les administracions públiques (ajuntaments, Generalitat i Govern de l’Estat), tot reconeixent els esforços del conjunt de professionals que lluiten contra la COVID-19, implantar protocols per a una atenció sanitària completa i eficient, dotar dels recursos professionals i tècnics, assegurar que els equips de cures pal·liatives prestin assistència al domicili o centre residencial, i en el supòsit que la malaltia porti al final de la vida, assegurar que es pugui traspassar amb dignitat i sense patiment.

Trobareu el Manifest aquí: