La Mesa unitària reclama al Govern uns pressupostos en clau social i acorda la creació d’un espai estable de diàleg i negociació

La Mesa unitària del sector social s’ha reunit avui amb el cap del Govern i els consellers d’Economia i de Treball, Afers Socials i Famílies per traslladar-los la situació, crítica i insostenible

La Mesa unitària en defensa del sector social i d’atenció a les persones de Catalunya s’ha reunit aquest migdia amb el president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, acompanyat del vicepresident del Govern i conseller d’Economia, Pere Aragonès, i el conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Chakir el Homrani.

Les entitats integrants de la mesa han reclamat l’activació de polítiques socials i millores substancials en el finançament dels serveis amb l’objectiu de garantir els drets socials de la ciutadania, una atenció de qualitat i unes millors condicions laborals per als treballadors i les treballadores del sector. En definitiva, per assegurar la sostenibilitat dels serveis amb dignitat per als usuaris i els professionals.

Veure NOTA DE PREMSA