Defensarem el dret de jubilats i prejubilats a l’energia elèctrica gratuïta

Ho farem amb una demanda col·lectiva, conjuntament amb UGT, SIE i CIGA

Els gabinets jurídics de CCOO i UGT han acordat realitzar demandes col·lectives, i no individuals, per reclamar la restitució a les persones jubilades i prejubilades del dret a l’energia elèctrica.

El nostre Gabinet Tècnic Jurídic ens indica que la reclamació dels altres beneficis socials que ens han estat furtats també seran col·lectives.

Aquestes reclamacions es faran en funció dels beneficis socials dels quals gaudia cada col·lectiu d’Endesa, Gesa, Fecsa, Enher, Sevillana, etc. Per fer-ho coordinadament, en cada territori ens posarem en contacte amb els companys i companyes dels diferents sindicats amb presència a l’empresa.

També estem treballant en la creació d’una estratègia comuna de mobilitzacions i sensibilització política i social per denunciar l’actitud prepotent d’Endesa.