CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya presenten les manifestacions en defensa del sistema públic de pensions del 14 d’abril

Demà dimecres, 11 d’abril, a les 11.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona, en roda de premsa

Demà dimecres, 11 d’abril, a les 11.00 hores, CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya anunciaran en roda de premsa les manifestacions en defensa del sistema públic de pensions convocades per al dissabte 14 d’abril a diferents ciutats catalanes: Barcelona (11.00 hores, Plaça Urquinaona), Girona, Tarragona, Manresa, Vic, Vilanova i la Geltrú.

La roda de premsa tindrà lloc demà a la sala de premsa de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, 5a planta) i anirà a càrrec de Montse Ros, secretària d’Organització i Comunicació i portaveu de CCOO de Catalunya, Laura Pelay, vicesecretària general d’Àrea Externa i portaveu d’UGT de Catalunya, Miquel Lluch, secretari general de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya, i Manel Gómez, secretari general de la Unió de Jubilats i Pensionistes d’UGT de Catalunya.

Més informació a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 d’abril de 2018