Centenars de pensionistes es concentren davant la Delegació del Govern per reclamar unes pensions dignes

Centenars de pensionistes i jubilats s’han concentrat aquest matí, convocats per CCOO de Catalunya, la UGT i la Plataforma Unitària de la Gent Gran, davant la Delegació del Govern a Barcelona per reclamar unes pensions dignes.

Els concentrats han reclamat la revaloració de les pensions i el manteniment del sistema públic amb el lema ‘Per un treball digne, per unes pensions dignes. No al 0,25%’ i han realitzat una performance on s’han cremat les cartes que la ministra d’Ocupació i Seguretat Social, Fátima Báñez, ha enviat als pensionistes i jubilats per informar-los de l’insignificant increment del 0,25% de les pensions per aquest 2018.

A més, també s’ha entrat al registre un document dirigit al delegat del Govern de l’Estat a Catalunya, Enric Millo, on es denuncia la situació que viuen la gran majoria dels pensionistes i jubilats a Catalunya i Espanya i per demanar la revaloració de les pensions i reclamar la reorientació de les polítiques econòmiques i socials del Govern, ja que aquestes aboquen la gent gran a la desprotecció i l’empobriment generalitzat.

Feu clic per veure:
– l’àlbum de fotos de la concentració davant la Delegació del Govern per unes pensions dignes
– les declaracions de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, en defensa del sistema públic de pensions
– Declaracions a Catalunya Radio http://www.ccma.cat/catradio/alacarta/el-mati-de-catalunya-radio/els-pensionistes-tornen-al-carrer-el-pp-ens-vol-fer-por/audio/994400/