Xerrada debat sobre el sistema de sanitat pública i la renda garantida de ciutadania

Aquest divendres, 16 de juny, CCOO d’Indústria de Catalunya i la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya organitzen una xerrada debat que porta per títol “La sanitat i la renda garantida de ciutadania. Exigim els nostres drets!” a la qual estan convocades les persones afiliades a les dues organitzacions que tenen a partir de 55 anys.

En el marc de la jornada es debatrà com s’han d’exigir els nostres drets en matèria de sanitat pública i les mesures necessàries per revertir les retallades en el pressupost destinat a la sanitat pública i recuperar els serveis privatitzats. També es presentarà l’acord sobre la renda garantida de ciutadania aprovat recentment pel Parlament i la seva aplicació.

La diputada del grup parlamentari de CSQP, Marta Ribas, farà una de les ponències, com a experta sobre la problemàtica de la sanitat pública, i les altres dues aniran a càrrec de Jaume Gabarró, secretari d’Organització de la Federació de Pensionistes i Jubilats, i Llorenç Serrano, de la Secretari de Treball, Economia i Estudis de CCOO de Catalunya.

PROGRAMA DE LA JORNADA

• 10.00 – 10.10 h. Presentació de l’acte i benvinguda
Mercè Andrés, en nom de la comissió organitzadora de la xerrada.

• 10.10 – 10.35 h. “Les retallades a la sanitat pública”
Marta Ribas, diputada al Parlament de Catalunya pel grup parlamentari de Catalunya Sí que es Pot i experta en la problemàtica de la sanitat pública.

• 10.35 – 11.00 h. “Exigir els nostres drets”
Jaume Gabarró, sindicalista de Sanitat i actual secretari d’Organització de la Federació de Pensionistes de CCOO de Catalunya.

• 11.00 – 11.15 h. “Acord renda garantida de ciutadania”
Llorenç Serrano, de la Secretaria de Treball, Economia i Estudis de CCOO de Catalunya

• 11.15 – 12.00 h. Torn de paraules
Moderarà el debat Joan Carles Rodríguez, coordinador de Pensionistes de CCOO d’Indústria de Catalunya