CCOO convoca una assemblea-ponència al voltant del sistema públic de pensions i la protecció social

Demà dijous, 19 de novembre, a les 10.30 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

Demà dijous, 19 de novembre, la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya convoca una assemblea-ponència al voltant del sistema de protecció social, especialment del sistema públic de pensions. Es tractarà tant la situació actual com les propostes que CCOO planteja per millorar les cobertures i les prestacions.

L’acte, presentat i moderat per Miquel Lluch, secretari general de la Federació de Pensionistes i Jubilats del sindicat, tindrà lloc demà a les 10.30 hores, a la sala d’actes de la seu del sindicat a Barcelona, a la Via Laietana, 16.

És important recordar la definició i l’organització del sistema de pensions, les reformes pactades i imposades pels darrers governs i la seva relació amb el sistema fiscal i amb l’ocupació, i fer propostes per millorar el sistema, tant el relatiu a les pensions com a la protecció social.

Hi intervindran:
-Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.
-Julián Gutiérrez, secretari general de la Federación estatal de Pensionistas y Jubilados de CCOO.
-Carlos Bravo, secretari de Políticas Sociales y Relaciones con el INSS i membre de la Comisión Ejecutiva de la Confederación Sindical de CCOO estatal.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de novembre de 2015