Lliurament dels premis del 14è concurs de poesia de tardor

Jordi Pla i Planes va guanyar el primer premi amb “Al punt de l’hora franca”

El passat dijous, 28 de novembre, es van lliurar els premis corresponents al “14è premi de poesia de tardor”, Memorial José López García, que convoca la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO.

L’acte, que va congregar nombrosos assistents, va estar presentat per l’Estrella Pineda, de la Federació de pensionistes, i presidit pel secretari general de la mateixa, Jaume Huguet, així com el jurat responsable d’atorgar els premis.

Així mateix, la CONC va estar representada pel Josep M. Romero, secretari d’organització i recursos, i l’Ajuntament de Barcelona pel conseller de Ciutat Vella.

Aquest 14è Premi va estar dedicat aquest any a la memòria del poeta Salvador Espriu, en l’aniversari del seu naixement, al qual Jaume Calatayud i Vicente Monera van dedicar el recital musical “Salvador Espriu, el que he escrit és escrit”.

La Federació va recollir 74 poemes , que optaven als premis, rebuts de tota la geografía de l’Estat Espanyol.

Els premiats d’aquesta edició van ser :
1r Premi: Jordi Pla i Planes amb “Al punt de l’hora franca”
2n Premi: Vicente Barberá Abalat amb “La herida de una madre”
3r Premi: Manuel Terrín Benavides amb “Apelación al honor de la mujer”
Accèssit: Carme Benedicto Puig amb “Somnis i Déus”