La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO participa a la Fira Gran 2013

Del 16 al 19 de maig a les Drassanes de Barcelona

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya tindrà un estand informatiu a la Fira Gran 2013, el quinzè Saló de la Gent Gran de Catalunya, que se celebra del 16 al 19 de maig a les Drassanes de Barcelona (Sala Marquès de Comillas, de 10.00 h a 20.00 h).

Mitjançant aquest punt d’informació, CCOO vol explicar com són necessaris els recursos disponibles per a la gent gran, sotmesos a una important reducció per efecte de les polítiques d’austeritat: no revalorització de les pensions, repagament farmacèutic, retalls en l’aplicació de la Llei de dependència…

Per això CCOO de Catalunya a la Fira Gran reivindica la renda garantida de ciutadania per evitar que les persones sense recursos econòmics es vegin abocades a l’exclusió social, rebutja les retallades del Govern de la Generalitat als salaris dels treballadors públics, reclama al Govern una política de regulació i control de preus per garantir que la inflació no afecti en negatiu la recuperació econòmica, i denuncia l’agreujament de la desigualtat social i econòmica de la població fruit d’aquestes polítiques d’austeritat i retallades.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 15 de maig de 2013