Els pensionistes de CCOO fan una crida a la mobilització per reclamar la revisió de les pensions amb l’IPC

AVÍS: acte desconvocat

L’any 2011, les pensions superiors a la pensió mínima van ser congelades per Decret del Govern, que aleshores era del PSOE i estava comandat per Rodríguez Zapatero. Com a conseqüència d’aquesta decisió, milions de pensionistes van veure disminuir el seu poder adquisitiu.

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya, disconforme amb aquesta mesura, va interposar, davant el Jutjat Social, la reclamació corresponent i, finalment, el judici serà demà dijous, 14 de febrer, a les 11.40 hores, a la sala 24 de la Magistratura del Treball (ronda de Sant Pere, 52, de Barcelona).

En coherència amb aquesta proposta i dins de les mobilitzacions que aquesta federació promou pel manteniment del poder adquisitiu de les pensions, CCOO fa una crida als pensionistes perquè facin acte de presència a la Magistratura de Treball (11.30 h), mentre es realitza el judici, per continuar amb la reivindicació de la revisió de les pensions amb l’IPC.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de febrer de 2013

Agenda:
Dijous, 14 de febrer de 2013
Magistratura de Treball (ronda de Sant Pere, 52, BCN)

AVÍS:
Us informem que el Jutjat Social número 24 ha anunciat que accepta el recurs de l’INSS i suspèn el judici que havia de tenir lloc demà per a la congelació de les pensions l’any 2011.
En aquest sentit, la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya ha desconvocat la concentració prevista per demà davant la Magistratura del Treball i ha anunciat que interposarà recurs davant aquesta decisió.