Concentració de pensionistes per la no revalorització de les pensions

Dijous 13 de desembre, a les 11’00h, a la seu de l’INSS de Barcelona

Demà dijous, dia 13, a les 11’00h, la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya ha organitzat una concentració davant de la seu de l’Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS) a Barcelona, al carrer Sant Antoni Maria Claret, 5-11, prop del Passeig de Sant Joan, per protestar per la no revalorització de les pensions per part del Govern de Rajoy.

El govern del PP, després de mesos d’ambigüitats, no aplicarà la diferència entre l’IPC del mes de novembre (2,9%) amb l’1% que ja va anticipar a tots els jubilats i pensionistes d’Espanya. Trenca els acords del Pacte de Toledo i tampoc no es reuneix amb els agents socials per a escoltar les propostes dels sindicats.

Aquesta nova retallada se suma a les ja disminuïdes pensions a causa dels increments de l’IVA, gas, telèfon, electricitat, etc. Avui els pensionistes també són objectiu de les retallades dels governants, tant les del PP com les de CiU.

Per a la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya, novament han de demostrar que, després d’anys de treball i de lluita, no permetran que se’ls retallin drets ni que se’ls redueixi el ja devaluat estat del benestar.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de desembre de 2012

Agenda:
Dijous 13 de desembre de 2012
A les 11:00 hores
INSS (c/Sant Antoni Maria Claret, 5-11, BCN)