La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya critica les retallades socials que afecten, especialment, la gent gran

En un manifest amb motiu, demà, del Dia internacional de la gent gran

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya ha elaborat un manifest amb motiu de la celebració demà, 1 d’octubre, del Dia internacional de la gent gran.

En el manifest els pensionistes afiliats al sindicat demanen un paper més important per a la gent gran a la nostra societat i poder gaudir d’un envelliment saludable i amb recursos econòmics i socials. Per això critiquen les últimes propostes del Govern, que van en la direcció contrària, com la modificació de la jubilació, la congelació de les pensions, els intents de privatització o copagament del sistema sanitari i la retallada de despesa social, en àmbits com la dependència.

Els pensionistes i jubilats volen fer sentir la seva veu i protestar contra la política de retallades socials empresa pel Govern i altres institucions que acaben fent pagar les conseqüències de la crisi a aquells que tenen menys recursos.

Manifest del Dia interncional de les persones grans.