Els treballadors i treballadores de Bacardí es mobilitzen aquesta setmana contra el tancament de les línies productives de la planta de Mollet

Els treballadors i treballadores de Bacardí comencen avui una setmana de mobilitzacions i accions en defensa dels llocs de treball i contra el tancament de les línies productives de la planta de Mollet del Vallès, anunciat per la direcció de la companyia.

Aquesta tarda, faran una marxa reivindicativa que sortirà, a partir de les 17.30 h, des de les instal·lacions de l’empresa (polígon de Can Magarola, c. de Facundo Bacardí, 14) fins a l’Ajuntament de Mollet del Vallès, coincidint amb la celebració del Ple municipal, on tenen previst llegir un manifest en defensa de la continuïtat de l’activitat productiva i de l’ocupació de la planta vallesana.

Demà dimarts, 1 de març, faran una jornada de 24 hores de vaga en el decurs de la qual es concentraran a la planta i faran diverses accions informatives i de protesta al polígon industrial.

El dimecres 2 de febrer el Comitè d’Empresa de Bacardí i els sindicats CCOO i UGT es reuniran amb la Comissió d’Empresa i Ocupació del Parlament de Catalunya per exposar-li la situació i demanar el suport de l’Administració perquè intercedeixi davant la multinacional en defensa de la planta de Mollet del Vallès i dels llocs de treball.

La Federació Agroalimentària de CCOO de Catalunya dóna suport i acompanyarà els treballadors i treballadores de Bacardí en aquestes accions de protesta. Per a CCOO no existeixen causes objectives que justifiquin el tancament de les línies productives i denuncia que es tracta d’una decisió política de la multinacional per deslocalitzar la producció a la planta que té a Itàlia.

Recull de premsa:

A valles Visió 1.40min. notícia de Vaga