La plantilla de Volpak es mobilitza pel salari i contra els acomiadaments

Les treballadores i treballadors de Volpak (Santa Perpètua de Mogoda) s’estan mobilitzant aquests dies davant la negativa de l’empresa a aplicar les taules salarials del 2019, així com per manifestar el seu rebuig a diversos acomiadaments objectius que ha fet efectius l’empresa, més tenint en compte que hi ha 50 persones subcontractades.

CCOO d’Indústria donem total suport a les reivindicacions de la plantilla i a les aturades d’una hora convocades els dies 11, 12, 15 i 16 de juliol, entre les 9 i les 10 h, després que la reunió de mediació al Tribunal Laboral de Catalunya finalitzés sense acord. Durant aquestes aturades les treballadores i treballadors es concentraran a les instal·lacions de l’empresa.