CCOO rebutja l’anunci d’Iberpotash de tancar la mina de Sallent

Aquesta tarda la direcció d’Iberpotash ha fet pública la decisió de tancar la mina de Vilafruns (Sallent). CCOO d’Indústria de Catalunya manifesta el seu rebuig absolut davant d’aquest anunci.

CCOO denuncia que el pla de transició de l’empresa per acabar de traslladar l’activitat minera de Sallent a Súria encara no està tancat i hi ha mesures que encara es troben en projecte o en procés de desenvolupament. Per tant, no s’entén la decisió d’Iberpotash de tancar la mina en aquest moment.

Per a CCOO es tracta d’una decisió totalment oportunista de l’empresa, després dels últims accidents mortals ocorreguts el mes de juny i enmig de la situació de pandèmia en què ens trobem immersos

CCOO emplaça la direcció d’Iberpotash i el Grup ICL a reconsiderar i fer marxa enrere en aquesta decisió i vetllarà pel manteniment dels llocs de treball de les persones que treballen a la mina, tant personal directe com de les empreses subcontractades per a la seva explotació.