Vaga a l’escorxador Avidel els dies 28 i 29 d’octubre

CCOO denuncia la precarització que suposen les empreses multiserveis i demana que tots els treballadors i treballadores passin a ser plantilla directa de l’empresa principal

CCOO d’Indústria hem convocat vaga a AVIDEL (Lleida), del Grup Vall Companys, els dies 28 i 29 d’octubre per exigir a l’empresa que respecti els drets laborals de totes les persones que treballen a l’escorxador. CCOO estem reclamant que tots els treballadors i treballadores passin a ser plantilla directa de l’empresa principal Seresse (antiga Milsa), que gestiona l’escorxador; que se’ls apliqui el conveni de referència del sector i es posi fi a la precarietat laboral existent.

CCOO denunciem que la direcció d’AVIDEL continua enriquint-se a costa dels drets i de les condicions laborals dels treballadors i treballadores. Primer va ser a través de les falses cooperatives de treball i de la figura dels falsos autònoms i ara mitjançant les empreses multiserveis, amb unes condicions econòmiques i laborals per sota de les que marca el conveni del sector.

Durant les dues jornades de la vaga, que començarà a les 21 hores d’aquesta nit, es faran concentracions a les portes de l’escorxador per reivindicar unes condicions laborals dignes i també es faran accions informatives per denunciar l’explotació laboral que pateixen els treballadors i treballadores de l’escorxador.